5 otázek pro Marka Procheho: Vedoucího skladu náhradních dílů
Marek Proche
6. února 2018
3 minuty čtení

Marek Proche působí v AP Servisu už od roku 2000. Denně odbaví desítky objednávek a telefonátů týkajících se náhradních dílů. Co nám o své práci prozradil?

1. Marku, naposledy jsme spolu dělali rozhovor loni. Změnilo se něco na tvé práci?

Ano i ne. Pořád zajišťuji a koordinuji objednávky náhradních dílů ke spotřebičům Whirlpool, Hotpoint, Indesit, Bauknecht a starším značkám z rodiny Whirlpool – Polar a Ignis. Klíčové díly k pračkám, sušičkám a dalším domácím spotřebičům musíme mít pořád skladem. Technici si je tu vyzvednou a rovnou odjíždějí k zákazníkovi na opravu. Jednodušší díly, třeba plastová madla nebo těsnění, si zákazníci vymění sami – my jim součástku jen pošleme a poradíme, co a jak.

Náplň práce tedy zůstává stejná. Co se trochu změnilo, je to, že se teď víc věnuji přímo koncovým zákazníkům. Což mě baví nejvíc. Vidět, že svou prací pomáhám lidem vyřešit jejich problém.

2. Co by si měli zákazníci připravit k ruce, než ti zavolají?

Určitě servisní kód spotřebiče. Často se na něj zapomíná, nebo ho lidé zaměňují za EAN kód. Ale to je něco jiného. EAN je komerční označení pro prodej. Jen servisní kód nám dá informaci o konkrétním modelu spotřebiče. Díky němu pak objednáme 100% správný díl bez rizika chyby.

Většina servisních kódů je 12místných a v případě značky Whirlpool začíná trojčíslím 855…Stejně to mají i spotřebiče zakoupené v IKEA. Kódy většinou najdete zezadu spotřebiče nebo uvnitř po otevření dvířek.

3. Co konkrétně znamená mít na starost celý sklad náhradních dílů v AP Servisu?

Zodpovědnost za objednávky veškerých dílů. A to obousměrně – tedy od výrobce k nám a od nás buď přímo ke konkrétním zákazníkům, nebo servisním a jiným partnerům. Naštěstí to není tak složité, jak se zdá. Skoro vše už řídí počítač. Já ho jen kontroluji. Za každou objednávkou je totiž spousta procesů, které nejsou na první pohled vidět – od SMS reportingu až po obsluhu webového chatu.

4. Jaké změny chystáte v roce 2018?

Náš servisní e-shop prodělává velké změny. Loni jsme zavedli v ČR zatím jedinečný systém objednávek dílů – každý spotřebič teď v našem e-shopu najdete rozkreslený do posledního šroubku. Hned vidíte cenu za jednotlivé díly a rovnou i možnost objednávky.

Letos dostává e-shop servis-whirlpool.cz komplet nový design. Zjednoduší se objednávky, zpřehlední výpis produktů. Díky tomu zákazníci rychleji najdou vše potřebné.

5. Co bys vzkázal zákazníkům AP Servisu, kteří čtou náš rozhovor?

Asi takovou tu klasiku – věnujte svým domácím pomocníkům trochu péče. Pravidelné čištění filtrů u pračky nebo sušičky, odvápňování myčky nebo odmaštění trouby stojí rozhodně míň práce a nervů než následná oprava. Navíc zanesené spotřebiče „žerou“ mnohem víc energie.

Jednoduché pravidlo na závěr, které říkám skoro všem: Sami si opravíte většinu plastových dílů, ale nepouštějte se do ničeho, co souvisí s elektronikou. Moderní přístroje jsou čím dál citlivější. Amatérskou manipulací spotřebiči spíš uškodíte a zbytečně riskujete své zdraví.

Líbil se vám článek?
Sdílejte jej s přáteli
Marek Proche
Marek vám rád pomůže s výběrem toho správného příslušenství nebo náhradního dílu. Má pod palcem celý proces objednávek od webchatu až po expedici.
Zeptejte se. Rádi poradíme.
Marek Proche

Marek Proche
Zákaznická podpora

227 191 733

Po–Čt 8:00—17:00
Pá 8:00—15:00

poradna@servis-whirlpool.cz

Položit dotaz

AP blog

FAQ
Co znamená chyba F2 nebo chyba FH u myčky Whirlpool
Ivan Soukup

Ivan Soukup

16. července 2024
3 minuty čtení

Pokud vaše myčka značky Whirlpool hlásí chybu F2 nebo chybu FH, nemusí se vždy jednat o zásadní problém. U jednoduších modelů se může zobrazit červený kohoutek a u modelů s textovým displejem se zobrazí H2O. Tyto kódy signalizují problémy s přívodem vody nebo jejím čerpáním, které mohou být způsobeny různými faktory. . Předtím než zavoláte servisní techniky, můžete sami zkusit provést několik kontrolních kroků. V následující části článku se podíváme na možné příčiny těchto chyb.

Zobrazit celý článek
Letní výprodej: Nejlepší dezinfekční a čisticí spreje pro vaši klimatizaci za skvělé ceny
Marek Proche

Marek Proche

2. července 2024
3 minuty čtení

Klimatizace jsou nedílnou součástí našich domovů, pracovišť i automobilů. Jejich správná údržba a čištění je klíčové pro zajištění čistého a zdravého prostředí. Proto jsme pro vás připravili letní výprodej, kde můžete získat ty nejlepší dezinfekční a čisticí spreje pro vaši klimatizaci za skvělé ceny. Tyto produkty jsou vysoce účinné, spolehlivé a oblíbené mezi profesionály i běžnými uživateli. Vybrat si můžete z široké nabídky profesionálních čisticích prostředků, které vám pomohou udržet vaši klimatizaci v perfektním stavu.

Zobrazit celý článek
Prázdninový výprodej náhradních dílů a příslušenství
Marek Proche

Marek Proche

17. června 2024
4 minuty čtení

Potřebujete originální náhradní díl pro váš spotřebič, což může být vestavná trouba, sporák, pračka, myčka nádobí, sušička prádla, varná deska, lednice, mrazák, kávovar, výrobník ledu, či jiný výrobek od značek Whirlpool, Indesit, Bauknecht nebo Hotpoint? Využijte náš výprodej, kde najdete skladové položky, náhradní díly, profesionální péči a zajímavé doplňky značky Whirlpool WPro. Máme tu vše od náhradních dílů až po originální příslušenství k vašemu spotřebiči.

Zobrazit celý článek
Autorizované servisní centrum

Veškerý servis rodiny Whirlpool

Kamenná prodejna a sklad

Otevřená 5 dní v týdnu

Originální díly a příslušenství

Veškeré zboží přímo od výrobce

Odborný personál

Pomůžeme lajkům i odborníkům

Jednou za čas posíláme informace o speciální akcích, slevách a výprodejích. Nudné a zbytečné obchodní e-maily neposíláme.

×