5 otázek pro Marka Procheho: Vedoucího skladu náhradních dílů
Marek Proche
6. února 2018
3 minuty čtení

Marek Proche působí v AP Servisu už od roku 2000. Denně odbaví desítky objednávek a telefonátů týkajících se náhradních dílů. Co nám o své práci prozradil?

1. Marku, naposledy jsme spolu dělali rozhovor loni. Změnilo se něco na tvé práci?

Ano i ne. Pořád zajišťuji a koordinuji objednávky náhradních dílů ke spotřebičům Whirlpool, Hotpoint, Indesit, Bauknecht a starším značkám z rodiny Whirlpool – Polar a Ignis. Klíčové díly k pračkám, sušičkám a dalším domácím spotřebičům musíme mít pořád skladem. Technici si je tu vyzvednou a rovnou odjíždějí k zákazníkovi na opravu. Jednodušší díly, třeba plastová madla nebo těsnění, si zákazníci vymění sami – my jim součástku jen pošleme a poradíme, co a jak.

Náplň práce tedy zůstává stejná. Co se trochu změnilo, je to, že se teď víc věnuji přímo koncovým zákazníkům. Což mě baví nejvíc. Vidět, že svou prací pomáhám lidem vyřešit jejich problém.

2. Co by si měli zákazníci připravit k ruce, než ti zavolají?

Určitě servisní kód spotřebiče. Často se na něj zapomíná, nebo ho lidé zaměňují za EAN kód. Ale to je něco jiného. EAN je komerční označení pro prodej. Jen servisní kód nám dá informaci o konkrétním modelu spotřebiče. Díky němu pak objednáme 100% správný díl bez rizika chyby.

Většina servisních kódů je 12místných a v případě značky Whirlpool začíná trojčíslím 855…Stejně to mají i spotřebiče zakoupené v IKEA. Kódy většinou najdete zezadu spotřebiče nebo uvnitř po otevření dvířek.

3. Co konkrétně znamená mít na starost celý sklad náhradních dílů v AP Servisu?

Zodpovědnost za objednávky veškerých dílů. A to obousměrně – tedy od výrobce k nám a od nás buď přímo ke konkrétním zákazníkům, nebo servisním a jiným partnerům. Naštěstí to není tak složité, jak se zdá. Skoro vše už řídí počítač. Já ho jen kontroluji. Za každou objednávkou je totiž spousta procesů, které nejsou na první pohled vidět – od SMS reportingu až po obsluhu webového chatu.

4. Jaké změny chystáte v roce 2018?

Náš servisní e-shop prodělává velké změny. Loni jsme zavedli v ČR zatím jedinečný systém objednávek dílů – každý spotřebič teď v našem e-shopu najdete rozkreslený do posledního šroubku. Hned vidíte cenu za jednotlivé díly a rovnou i možnost objednávky.

Letos dostává e-shop servis-whirlpool.cz komplet nový design. Zjednoduší se objednávky, zpřehlední výpis produktů. Díky tomu zákazníci rychleji najdou vše potřebné.

5. Co bys vzkázal zákazníkům AP Servisu, kteří čtou náš rozhovor?

Asi takovou tu klasiku – věnujte svým domácím pomocníkům trochu péče. Pravidelné čištění filtrů u pračky nebo sušičky, odvápňování myčky nebo odmaštění trouby stojí rozhodně míň práce a nervů než následná oprava. Navíc zanesené spotřebiče „žerou“ mnohem víc energie.

Jednoduché pravidlo na závěr, které říkám skoro všem: Sami si opravíte většinu plastových dílů, ale nepouštějte se do ničeho, co souvisí s elektronikou. Moderní přístroje jsou čím dál citlivější. Amatérskou manipulací spotřebiči spíš uškodíte a zbytečně riskujete své zdraví.

Líbil se vám článek?
Sdílejte jej s přáteli
Marek Proche
Marek vám rád pomůže s výběrem toho správného příslušenství nebo náhradního dílu. Má pod palcem celý proces objednávek od webchatu až po expedici.
Zeptejte se. Rádi poradíme.
Marek Proche

Marek Proche
Zákaznická podpora

227 191 733

Po–Čt 8:00—17:00
Pá 8:00—15:00

poradna@servis-whirlpool.cz

Položit dotaz

AP blog

Velký lednový výprodej náhradních dílů, profesionální péče a doplňků Whirlpool Wpro
Jiří Fuller

Jiří Fuller

2. ledna 2024
4 minuty čtení

Potřebujete originální náhradní díl pro váš spotřebič, což může být trouba, sporák, pračka, myčka nádobí, sušička prádla, varná deska, lednice, mrazák, kávovar, výrobník ledu, či jiný výrobek od značek jako Whirlpool, Indesit, Bauknecht, Hotpoint? Mrkněte na výprodej, kde najdete skladové položky, náhradní díly, profesionální péči a zajímavé doplňky značky Whirlpool Wpro. Máme tu vše od náhradních dílů až po originální příslušenství k vašemu spotřebiči.

Zobrazit celý článek
Výměna tepelné izolace u horkovzdušné trouby Whirlpool
Ivan Soukup

Ivan Soukup

10. listopadu 2023
3 minuty čtení

Tepelná izolace v horkovzdušné troubě Whirlpool je navržena tak, aby minimalizovala tepelné ztráty a udržela teplo uvnitř trouby. Teplo se tak lépe rozprostírá uvnitř trouby a pečení jídla probíhá rychleji a efektivněji. Díky tepelné izolaci se také snižuje spotřeba elektrické energie. Pokud by trouba nebyla izolována, teplo by unikalo ven a trouba by musela pracovat déle na maximální výkon, aby udržela požadovanou teplotu. To by znamenalo vyšší spotřebu energie a vyšší náklady na elektřinu.

Zobrazit celý článek
Náhradní Ložiska - Tajemství dlouhého života vašich spotřebičů
Jiří Fuller

Jiří Fuller

20. října 2023
3 minuty čtení

Ložiska, která najdete hlavně v pračkách, ale objevují se i v motorech u myček nádobí nebo sušiček prádla a v dalších zařízeních, jsou jedním z klíčových prvků, který může ovlivnit délku života vašich spotřebičů, jsou ložiska. A pokud jste majiteli spotřebičů Whirlpool, máme pro vás skvělou zprávu! Právě teď můžete v našem e-shopu pořídit ložiska značek SKF, HIC a GPZ za výhodné ceny.

Zobrazit celý článek
Autorizované servisní centrum

Veškerý servis rodiny Whirlpool

Kamenná prodejna a sklad

Otevřená 5 dní v týdnu

Originální díly a příslušenství

Veškeré zboží přímo od výrobce

Odborný personál

Pomůžeme lajkům i odborníkům

Jednou za čas posíláme informace o speciální akcích, slevách a výprodejích. Nudné a zbytečné obchodní e-maily neposíláme.

×