Tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace
Spouštíme Servis-whirlpool.cz v novém designu: Na co se těšit?
Jan Míčka
23.3.2018
5 minut čtení

E-shop servis-whirlpool.cz prošel kompletní proměnou. Je přehlednější, vzdušnější a nabízí snazší objednávky náhradních dílů, příslušenství i oprav spotřebičů. Spouštíme také nový servisní blog.

AP Servis jako autorizovaný prodejce značek Whirlpool, Indesit, Hotpoint, Bauknecht a KitchenAid dlouhodobě staví na komplexních službách pro zákazníky – od prodeje spotřebičů a náhradních dílů až po značkové opravy. V roce 2016 jsme na e-shopu servis-whirlpool.cz spustili revoluční, rychlé objednávky náhradních dílů k domácím spotřebičům pomocí EAN kódu.

Celková proměna stránek: Proč a jak?

Aktuální redesign e-shopu přináší další usnadnění nákupu, a to od výběru dílů až po snazší orientaci v nákupním košíku. Přidáváme také odbornou poradnu, kde rádi zodpovíme dotazy např. ohledně:

  • Instalace nových domácích i poloprofesionálních spotřebičů
  • Výběru náhradních dílů, doplňků a příslušenství
  • Poruch a servisu bílé techniky

Novinka: Servisní blog. Co vám přinese?

Zákazníky, servisní i obchodní partnery chceme 2–4× měsíčně informovat o novinkách a zodpovědět nejčastější otázky. Typicky, jak rychle vyměnit jednoduché díly, nebo jak postupovat při poruše přístroje. Připravujeme obsah v následujících kategoriích:

  1. „Oprav si sám“ – vycházíme z oblíbených zahraničních formátů typu „how to fix“
  2. Rozhovory – s našimi odborníky od techniků přes prodejce až po externí hosty
  3. Recenze – odborná i laická hodnocení náhradních dílů a příslušenství ke spotřebičům z rodiny Whirlpool Corporation
  4. FAQ – podrobně rozepsané odpovědi na často kladené otázky ze servisní poradny

Autory blogových článků budou přímo naši specialisté – servisní technici, prodavači i odborníci na náhradní díly. Do budoucna počítáme také s názory externích hostů.

Pomozte nám budovat servisní blog

Máte už teď otázky k fungování domácích spotřebičů, výběru nebo výměně náhradních dílů? Napište nám. Rádi zařadíme vaše téma do plánu.

S vývojem nového e-shopu pomohli sami zákazníci. Děkujeme

„Chtěli bychom poděkovat našim zákazníkům, kteří se podíleli na redesignu e-shopu. Díky nim jsme přišli na problémová místa a během testování jsme vše postupně ladili. Nový e-shop také pamatuje na opakované objednávky. Zrealizovali jsme některé nápady našich zákazníků, aby se jim nakupovalo jednodušeji,“ říká Jan Kvasnička, UX specialista a spoluautor návrhu nového e-shopu.

Dále dodává: „Důraz jsme kladli především na vyhledávání produktů a průvodce výběrem, aby nad ním návštěvník nemusel tolik uvažovat a měl jistotu, že si vybral opravdu správné zboží. Vše nově podporuje odborná poradna. Pokud má návštěvník jakýkoliv dotaz, co nejrychleji mu odpovíme.“

Naši zákazníci také čím dál více potřebují záruční a pozáruční servis, který jim na novém e-shopu přehledněji prezentujeme, aby mohli využít služeb našich profesionálů.

Z technického pohledu jsme e-shop opravdu hodně zrychlili a zapracovali na nalezitelnosti produktů ve vyhledávání, aby se lidé dostali co nejdříve na správná místa.

Technický pohled AW-DEV: tvůrce řešení

Při technické realizaci jsme se soustředili na optimalizaci mobilního zobrazení, rychlost a funkčnost. Díky tomu vám umožníme rychle procházet e-shop a pohodlně nakupovat i z mobilních zařízení.

Dále jsme vylepšili hledání, kde nyní můžete hledat pomocí názvu, kódu nebo i popisu produktu. Novinkou jsou také filtry ve výpisech produktů, které vám umožní snadno vybrat náhradní díly podle značek, skladovosti nebo ceny.

Technicky jsme také implementovali možnost vyhledávat náhradní díly pro vaše spotřebiče ve třech krocích. Vyberete značku, kategorii a nakonec konkrétní model. Dostanete se tak na schéma spotřebiče a nabídku všech náhradních dílů.

Další krok AP Servisu ke „speciálce“ s komplexními službami

Spuštění nového, rychlejšího e-shopu vnímáme jako další krok k naplnění vize AP Servisu: specialisty na spotřebiče rodiny Whirlpool Corporation od pohodlného nákupu přes odborné poradenství až po značkový servis.

Děkujeme celému vývojářského týmu a všem zákazníkům, kteří se na tvorbě nového e-shopu podíleli. Těšíme se na vaše dotazy v poradně a na viděnou v showroomu ve Francouzské ulici 114, Praha 10.


  • Štítky:
Líbil se vám článek?
Sdílejte jej s přáteli
Jan Míčka
Specialista na prodej spotřebičů

Honza dohlíží na zdárné splnění všech objednávek a vaši spokojenost. Pokud máte jakýkoli dotaz nebo problém, neváhejte se na něj obrátit.

Zeptejte se. Rádi poradíme.
Marek Proche

Marek Proche
Zákaznická podpora

840 110 122

Po–Čt 8:00—18:00
Pá 8:00—15:00

Položit dotaz

AP blog

Myčka nádobí nepracuje, jak má? Vyčistěte, nebo vyměňte mycí ramena
Marek Proche

Marek Proche

23.5.2018
7 minut čtení

Skleničky, talířky ani příbory nevyndáváte z myčky tak čisté, jak byste si přáli? Na vině mohou být ucpaná nebo poškozená mycí ramena.

Zobrazit celý článek
Čištění nástěnné klimatizace Whirlpool před sezónou
Marek Proche

Marek Proche

15.5.2018
4 minuty čtení

Zapínáte klimatizaci po zimě? Proveďte rychlou předsezónní údržbu. Čištěním ochráníte spotřebič od závady a ušetříte za energie.

Zobrazit celý článek
Jak čistit filtry u kondenzační sušičky s tepelným čerpadlem
Ivan Soukup

Ivan Soukup

20.4.2018
10 minut čtení

Stává se to často – na infolinku volá klient, že vyndává prádlo ze sušičky úplně mokré. A to ji používá teprve pár týdnů.

Zobrazit celý článek
Autorizované servisní centrum

Veškerý servis rodiny Whirlpool

Kamenná prodejna a sklad

Otevřená 5 dní v týdnu

Originální díly a příslušenství

Veškeré zboží přímo od výrobce

Odborný personál

Pomůžeme lajkům i odborníkům

Vlastní tým mechaniků
po celé Praze

Řešíme záruční
a pozáruční servis

Brhel Ondrej
Gasko Roman
Karpfinger Walter
Kohl Michal
Kral Roman.jpg
Mancal Marcel.jpg
Prochazka Milan
Pyskaty Petr
Sladek Michal
Soukup Ivan

Jednou za čas posíláme informace o speciální akcích, slevách a výprodejích. Nudné a zbytečné obchodní e-maily neposíláme.

×