Tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace
Co znamenají signalizace poruchy u myček Whirlpool – konkrétně f2, f3 a f4?
Marek Proche
02.02.2019 10:40
Otázka:

Co znamenají signalizace poruchy u myček Whirlpool – konkrétně f2, f3 a f4?


Odpověď:

Dobrý den,

myčky Whirlpool mají propracovaný systém hlášení chyb, který usnadňuje opravy a řešení problémů.

Chyby F2, F3 a F4 u myček Whirlpool znamenají:

· Chyba F2

Únik vody do havarijní nádrže novějších typů myčky. Někdy stačí myčku úplně vylít, nejlépe dnem vzhůru, a poté ji nechat alespoň jeden den otevřenou vysušit.

· Chyba F3

Porucha ohřevu vody. V myčce může být hodně pěny nebo mohou být ucpaná mycí ramena či hlavní filtr. Porucha topného tělesa nebo teplotního čidla je však pravděpodobnější.

· Chyba F4

Závada vyčerpávání vody ven z myčky. Zkontrolujeme filtr v myčce, hadici a sifon, kam je napojena. Také přichází v úvahu porucha senzoru nebo čerpadla.

Pokud si dál nevíte rady, prosím volejte AP Servis na lince 840 110 122 nebo napište na info@apservispraha.cz.

Líbil se vám článek?
Sdílejte jej s přáteli
Marek Proche

Marek vám rád pomůže s výběrem toho správného příslušenství nebo náhradního dílu. Má pod palcem celý proces objednávek od webchatu až po expedici.

Zeptejte se. Rádi poradíme.
Marek Proche

Marek Proche
Zákaznická podpora

840 110 122

Po–Čt 8:00—18:00
Pá 8:00—15:00

poradna@servis-whirlpool.cz

Položit dotaz

Jednou za čas posíláme informace o speciální akcích, slevách a výprodejích. Nudné a zbytečné obchodní e-maily neposíláme.

×