Tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace
Poruchy myček

Máte závadu na myčce nádobí Whirlpool, Hotpoint, Indesit nebo Bauknecht? Nemyje tak dobře, jak by měla, nebo se vůbec nezapne? Projděte si odpovědi na nejčastější otázky k servisu, údržbě a čištění myček. Další tipy, například, jak vybrat košík na příbory nebo vyměnit/vyčistit mycí ramena, najdete na našem blogu.

Nenašli jste řešení svého problému? Prosím, napište nám. Odborník na opravy myček vám co nejdříve odpoví. Potřebujete-li odpověď ihned, prosím volejte servisní linku 840 110 122.

Nejčastěji kladené dotazy

Co způsobuje přetečení myčky? Zvládnu opravu sám?

Co znamenají signalizace poruchy u myček Whirlpool – konkrétně f2, f3 a f4?

Myčka Indesit hlásí poruchu. Jak mám postupovat?

Mám poruchu myčky Whirlpool. Co znamená chyba f6?

Myčka nádobí nemyje. Zapne se, ale nespustí program, co s tím?

Co dělat, když myčka nefunguje a nejde ani zapnout?

Myčka neohřívá vodu, topné těleso je v pořadku a nehlásí žádnou chybu

Zeptejte se. Rádi poradíme.
Marek Proche

Marek Proche
Zákaznická podpora

227 191 730

Po–Čt 8:00—17:00
Pá 8:00—15:00

poradna@servis-whirlpool.cz

Položit dotaz

Jednou za čas posíláme informace o speciální akcích, slevách a výprodejích. Nudné a zbytečné obchodní e-maily neposíláme.

×